17 Nisan 2013 Çarşamba

Adım Adım Seti 14. Ay

Adım Adım 14. ay
Oğlumun 14. ay adım adım dergisi gelişim seti geldi. İçinde 2 adet etiket, 1 tane kart, bir tane hayvanlar kitabı, 1 tane 2 sayfalık broşür hikaye, birde yürüme halısı vardı.
hayvanlar kitabımız 6 sayfa ve kalın karton. Neyse ki ilgisi arttı ve artık  alıp kendisi incelemeye  başladı. İlgi süresi az ama olsun,

Balığı altına koyup dee yapıyor. Farklı kartlarla da oynuyoruz.Balık nerede oğlum dediğimde yanıt alıyorum ama işaret parmağı ile.

Oyun halısı reklamcıların kullandığı kalın plastikten, 1.5 metre kadar. Motor koordinasyon için iyi

Kedi tüylü ve balığın yüzeyi pütürlü. Oynaması keyifli. Bizim önceden bu tarz kitaplarımız olduğu için aşina bu etkinliğe.


Diş fırçalama ile ilgili hikaye daha çok kızımın dikkatini çekti.Ona okunmasından zevk aldı. Bu benim için dedi.


Etiket yapıştırma kısmı da daha çok kızın dikkatini çekti. Onunla birlikte yapıştırdık. Keyifle kullanmayı umut ediyorum.
 Mutlu kalın...


1 yorum: