26 Ekim 2013 Cumartesi

Dikkat Etmeden Almışım


 Bu eğitici oyuncağı alırken dikkat etmeden almışım. Üstteki rakamların rengi ile alttaki adetleri gösteren şekillerin rengi birbirini tutmuyor. fark ettim ki oğlum bocalıyor. Bu yaş döneminde aynı anda iki gruplamayı yapamaz; ya rengine göre eşleştirme yapar,  ya şekline göre. Kızım da bocalardı ama onda anlamamıştım. Oğlum bazen eline alıyor, alttaki ile aynı rengin bulunduğu yere yerleştirmeye çalışıyor, bazen de şekline göre. 



Yani anlayacağınız yanlış oyuncak seçiminde bulunmuşum. Tutacakları yerleri olan bul-taklar rahat oluyor diye aldım ama dediğim gibi, üreticiler dikkat etmemiş, bende dikkat etmedim. Bana not: Oyuncak seçerken daha dikkatli ol. Mutlu kalın...

1 yorum:

  1. Biraz daha buyuse yapabilir siz de biraz ilerde klanirsiniz. Renkleri de sayiya uygun yapsalarmis olucakmis ;)

    YanıtlaSil