26 Ekim 2013 Cumartesi

Kızımın Tuvalet Kitabı


Tuvalet eğitiminde kızım için aldığım kitaplardan biris kızımın tuvalet kitabı. Çıkartmaları var. Kızımın ilk tuvalet eğitimi sırasında bayağı okuduk. Hatta gidip kitaptakine özenip, yazdığı gibi şirin çamaşırlar bile aldık.



Eğlenceli ve renkli bir kitap. Oğluma da bunun erkek versiyonunu almayı düşünüyorum. Oğlumun tuvalet kitabı ismindeki. Belki onunda hoşuna gider. Kapağının klozet kapağına benzemesi de bence eğlenceli. Tuvalet işlemi basitçe ve kendi yaşıtları tarafından anlatılması ve resmedilmesi tuvalet eğitimini cazip hale getiriyor. Mutlu kalın...

                                    

6 yorum:

  1. Kapagi guzelmis gercekten.

    YanıtlaSil
  2. çok şirin resimler ama tam bir tüketim toplumu olduk çıktık!

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar,
    Kızım 15 aylık.2 ay sonra tuvalet eğitimine başlamayı düşünüyorum. Bu kitabımı yoksa Lulu tuvaletteyi mi önerirsiniz? Ya da başka öneriniz var mı? Bu arada Lulu serisi hangi yaş için? Bize uygun olur mu? Bize uyku öncesi okumak için hangi kitapları önerirsiniz? Çok soru sordum :) Sizde benim gibi kitaplara ağırlık vermişsiniz sanırım. Oyüzden sizin önereceğiniz kitapları alacağım.Blogunuz süper. Elinize sağlık. Sevgilerr Gözde

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ikisi derseniz lulu tuvaletteyi öneririm. bizim kuzular tuvalet kitabından çok tuvalet esnasında kitap okuyarak tuvaleti sevdiler. lulu serisi 24-48 ama 18 aylıkken de işe yarıyor. 2 ay sonra düşünuyorsanız egitim vermeyi size uygun olacak. Uyku öncesi için izin verirseniz sizin kuzunun yaş dönemi için biraz kitaplarımızı inceleyip öyle yazayım. sevgiler blogumuz için güzel sözleriniz için çok tesekkürler bizler için çok değerli :)

      Sil