23 Ekim 2013 Çarşamba

Mozaik Çalışması



Kardeşi uyuyunca kızımla biraz mozaik çalışması da yapabildik. Yoksa oğliş kızıma isin vermiyor. Ablasının yaptıklarını, yapıştırdıklarını söküp atıyor. Bazı etkinlikleri yalnız oğlum uyuyunca yapabiliyoruz. Bunu kitap fuarından almıştık. İyi ki almışım. Şimdi kitap fuarını iple çekiyorum.



32. ay civarı etiketleri ben koparıp nereye koyacağını gösteriyordum. Tüm 2 ler mavi gibi.Şimdi kendisi çıkarıp kendisi doğru yerlere yapıştırıyor. Mozaik kitabını seviyoruz.Ara ara çıkarıp tamamlıyoruz, sıkılmadan ve yorulmadan. Mutlu kalın...

3 yorum:

  1. Çok güzel ve faydalı bir kitapmış...
    Bloğunuza yeni rastladım hemen takibe aldım.
    Bize de bekleriz :) http://alikemalalpseviim.blogspot.com
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. bloğunuz hayırlı olsun. Çok güzel bir blog. Görseller çoook güzel olmuş

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim, çok sağolun bu güzel yorumunuz için, şevkim yükseldi bir anda :)
      Kocaman Sevgiler...

      Sil