11 Kasım 2013 Pazartesi

Sulu Boya İle Fırça Baskısı


Bir sulu boya etkinliği daha. Bu sefer fırça baskısı. Farklı büyüklükteki fırçaları kullandık. Bu bence mutlaka oğlişe de yaptırmam gereken bir etkinlik. Tam ona göre. Kolay,  ve eğlenceli bir sulu boya etkinliği.




Benim 3.5 yaşında çocuğu olan bir arkadaşım var daha eline sulu boya vermemiş. Çocuk nasıl kullanacağını bilmiyor. Çok şaşırdım. Ev kirletir bu tür boyalar diye vermek istemiyor muş. Çok şaşırdım. Ben oğlişle suluboyayı 18 aylıkken tanıştırdım. Bazen sırasını karıştırıyor ama (hangisi önce su mu boya mı) olsun yinede eğleniyor. Bence siz de deneyin. Mutlu kalın...






2 yorum:

  1. nihalcim dila da çok seviyor suluboyayı.. ama sanırım kolay sürüldüğü ve renkleri daha canlı olduğu için guaj boyayı tercih ediyor.. bizde 1 yaşından beri haşır neşiriz boyanın tüm çeşitleriyle.. şu temiz ev aşığı anneleri bende anlamakta güçlük çekiyorum.. hayır yani yay altına bir örtü oldu bitti işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım bence de aynı. Bazen arkadaşlar geliyor, senin sabrına şaşırıyoruz diyorlar. Ben de sizin sabırsızlığınıza diye cevap veriyorum. : ))

      Sil