7 Aralık 2013 Cumartesi

Araç Resimleri Gölge Eşleştirme


http://www.busylittlebugs.com.au/ sitesinden aldığım çıktılarla bebişler (oğluma araç resimleri gölge eşleştirme yaptım. Eva süngerlerle altını yapıştırdım, (kendinden yapışan, simsiz olanla) çok güzel bir etkinlik oldu. Yalnız gözümden kaça şu oldu. Gölge ile araçları eşleştirmek, ayrıntısı çok belli olmadığı için biraz zordu bu nedenle etkinliği yapmada oğlum zorlandı. Etkinlik bu nedenle kızımın etkinliğine dönüştü. Bir de şunu fark ettim. Bizim oğliş arabaları çok seviyor, arabaların uyaranı, eşleştirmenin önüne geçti. Büyünce ne yapacağız bakalım onun bu araba sevgisi ile.: ))



 Süngere yapıştırmamı, kesmemi  sabırsızlıkla bekledi, her kestiğim süngerli resmi kucağına aldı, elinde aldığım bu çıktılarla oda oda gezdi, onlarla oynadı. Ancak biraz oynadıktan sonra etkinliğe ilgi gösterdi. İlk başta oğlum aynısın yerine koy diyorum, resimleri elinden bırakmak istemiyor. Aslında çok sevdi de diyebiliriz bu çıktıları. babası geldiğinde etkinliğini gösterdi. Çıktılarla oynadılar.


 Eva süngerlerin kendinden yapışkanlı olanları büyük rahatlık ve etkinliği daha eğlenceli hale getiriyor. Sünger yapısı yumuşak bir dokunuş ve çocuğa tutum rahatlığı sağlıyor.


Maliyeti ne kadar oldu. 2 adet sünger 1.5 TL(paketinde on adedi 7.5 Tl ye aldım, kendinden yapışkanlı olanları) çıktılar evden o nedenle maliyet hesabı yapamıyorum. Biz diyelim 2 TL çok güzel ve dayanıklı eşleştirme kartı sahibi oldular


Oğliş içinse aynı çıktının birinci sayfasından yararlandım. Eva süngerin diğer tarafına yapıştırdım aldığım çıktıyı. Böylece çift taraflı kullanılmış oldu. Bir taraf oğluma bir taraf kızıma. yalnız yapıştırırken uhu kullanmayın hiçbir zaman eve süngerlerde, dokusunu sertleştiriyor. Dokusu bozuluyor. Mutlu kalın...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder