1 Aralık 2013 Pazar

Sulu Boya ile Portakal ve Limon Baskısı


Portakal ve limon baskısı eğlenceli bir sulu boya etkinliği biz bu etkinlik için hem parmak  boyası hemde sulu boya kullandık.Parmak boyasının renkleri  daha iyi idi. Sulu boya aşağıdaki gibi oluyor. Parmak boyası daha yoğun olduğu için daha güzel renkler elde ediyorsunuz.





 Kızım turunçgili boyadı oğliş kağıda bastırdı. Bende oğlişe yardım ettim. Ortalığın boyanmasını takip etmek de zorlandım. Oğliş elindeki boya ile etrafı boyamak istedi.Sık sık elini yıkamak gerekti ve sıkı bir göz takibi.



 Sulu ile boyama daha zor çünkü sulu boyanın fırçayı batırdığımız suyu ile oynamak istiyor. Fırça ile hep karıştırmak bardağı. Allah kreş öğretmenlerine sabır versin. Ben 2 çocuk ile zorlanıyorum. Mutlu kalın...
.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder