3 Ocak 2014 Cuma

Bu Cumartesi Link Günü-2-Best of 2013

                                                       
Bundan sonra her cumartesi link günü olacak blogumda. Bu haftaki link konumuz best of 2013.   
2013 yılında yapmış olduğunuz yayınlardan en sevdiklerinizi bizimle paylaşmak ister misiniz? hadi birlikte yayınlayalım :.
Haftaya konumuz  'doğum günleri '. Doğum günü hazırlıkları, doğum günü pastaları, kostümler, doğum günü kurabiyeleri kısaca doğum gününde yapılan ve yapılabilecek her şey. Haftaya cuma günü(10.1.2014) akşam 17.00 da linkimiz açılacak. Pazar günü gece 24.00  de link eklemek sona erecek.   Hepinizi bekliyorum : ))
  İzlenecek yol:
1-Click here to enter i tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresi
3-Caption of title: Yayınınıza vereceğiniz başlığı yayın
4-Auto crop my image işaretlerseniz blogunuzdan otomatik olarak resmi seçebilirsiniz.
Mutlu kalın...

14 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok sevindim duygucuğum. Son yayının blogunda görünmüyordu ne yaptın

      Sil
  2. farklı bir uygulama olmuş, davetiniz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  3. Nihalcim içime doğmuştu bloğuna bakacaktım, link günü başlamış:)
    güncel bir blog değilim ama burada olmak güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel yayınların var semacığım bizimle olman çok güzel

      Sil
  4. bende ekledim ama foto ekleyemedim sanırım nihalciğim..acemilik oldu bu sefer:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok güzel olmuş hilalciğim haftaya da bekliyorum ziyaretini

      Sil
  5. bende yetiştim, güzel bir paylaşım, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim şuleciğim bizimle olduğun için

      Sil
  7. hafta sonu o kadar hastaydım ki bilgisayar başına hiç oturamadım canım..kaçırmışım kusura bakma nolur..bundan sonrakinde varım ama

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok geçmiş olsun şimdi nasılsınız? Çok mutlu olurum bizimle olursanız

      Sil
  8. bloğunuz çok güzel. Takipçinizim sevgiler

    YanıtlaSil