18 Nisan 2014 Cuma

Link paylaşımı/Link Party : Montessori Etkinlikleri

                              

Bu haftanın konusu ' Montessori '  Montessori ile  ilgili her şey. Montessori etkinlikleri, duyusal şişeler, sayı kartları hepsi olabilir. Bizim için paylaşılası gözden kaçırılmayası paylaşımlar. Paylaşımları merakla bekliyorum ve çok renkli, eğitici ve eğlenceli bir hafta  diliyorum. Bundan sonra link paylaşımımız cumadan diğer cumaya. Yani bir hafta açık bırakıyorum. Tabi önce ekleyenler daha çok tıklama alıyor  Mutlu kalın... İzlenecek yol:
1-Click here to enter  yazısını tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresinizi
3-Caption of title: Yayınınıza vereceğiniz başlığı yayın
4-Auto crop my image işaretlerseniz blogunuzdan otomatik olarak resmi seçebilirsiniz.
Mutlu kalın...

7 yorum:

  1. biraz fazla mı olmuş ne :) ama dayanamadım seçemedim Nihal'cim keyifli paylaşımlar diliyorum ;)

    YanıtlaSil
  2. bakması keyifli oluyo bu etkinliğe :)

    YanıtlaSil
  3. Benim bu montessoriden haberim olduğunda oğlanlar büyümüştü artık:-) Biz sayıları , renkleri sabah bakkala giderken baktığımız arabalardan öğrendik. Plakalarından harfleri. Çomelip ekmeğimizi karıncalarla paylaşırken doğayı. Oyuncaklarımızla oynadık, kestik biçtik ama çocuklar istediği zamanlarda. Ne bileyim, şimdi bakınca benimkiler biraz köy metodundalarmış:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sizin ki montessorinin temel aldığı felsefenin en temeli canım.
      bir jakoben olan j.j. Rousseau nun emilesinde senin yaptıklarını yapıyorlar. Yani sen zaten oğlişlerine monttesorinin alâsını uygulamışsın :)))

      Sil
  4. çok güzel bu paylaşımlarını çok seviyorum :)

    YanıtlaSil