5 Mayıs 2014 Pazartesi

Kızımdan Haftasonu İncileri

                                               

Kızımdan hafta sonu incileri, unutmamak için yazayım dedim :)

  • Anne okulda sizin müzik grubunuz var mıydı? Senin eski gitarın nerde? Zeliş teyze zil mi çalardı, bateri mi? (Evet kızım bizim okul Amerika'daydı :))
  • Ben bu kaydıraktan kaymam, dede baksana plastik kaydırakta statik elektik var!...( Fizik mühendisi mi olacaksın başıma. Biz çocukken statik elektrik bilmezdik. Metalden yazın çok ısınan kaydıraklar vardı)
  • Anne, Ebru teyzemin saçları güneş gibi parlıyor.Çok güzel biliyor musun... Bence o prenses.
  • Anne mikroplara söyle: köfte yiyorum. Beyaz kürelerim onları yenecek...
  • Aşil tendomumda ağrı var...(Ney, ne dedin...!:)) Fark etmeden çocukla nasıl konuşmuşuz)
  • Merak etme anne, sen benim için en uygun annesin,Tüm anneleri yan yana koysalar yine seni isterdim  biliyor musun?  (Anneliği beceremiyorum korkum o kadar mı belli oluyor kızım?) 
  • Mutlu kalın...


24 yorum:

  1. ha ha ha hiç güleceğim yoktu.. çok yaşa emi sen...

    YanıtlaSil
  2. Allahım yaa yerim ben onun ağzını, beyaz küre ne minik afacan seni :) statik elektriği nerden öğrendin sen, maşallah sana bin kere.
    Seni teselli mi ediyor bir de annesi... Bence oğliş te kızçe de çok ama çok şanslılar senin gibi özverili, bilgili en önemlisi içi sımsıcak bir anneye sahip oldukları için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoook teşekkürler esracığım sözlerin çok mutlu etti beni. Aç artık şu bloğunu geri çok özledik sareyi ....

      Sil
  3. Kıııız, pek bilmiş seniii :D
    statik elektrikti, tendomdu :D sen neler öğretiyorsun bu çocuklara Nihal :D ben biliyorum desem cümle içinde kullanamam :D
    Tebrik ve taktir ediyorum tatlışım :)
    Bu arada mailleri kontrol edersen sevinirim canım, eşin senden haber bekliyor sanırım, tanışıp kaynaşın artık alışverişler başlasın :)) Şımarmaya hazır mısın?!!
    Sevgiler, öpücükler :**

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım mesleki deformasyon, çocuğun yanında nasıl konuşoruz ki nasıl kapıyor

      Sil
  4. MAŞALLAH KUZUYA .. BENİM KIZIMDA BALONU SAÇINA SÜRÜP STATİK ELEKTRİK OLUŞTURUYORMUŞ ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yerim ben o fıstığı :)) nerden öğreniyor ayol bunlar

      Sil
  5. ha haaa, cok guldum; simdi ki cocuklar bir felaket... sevsinler onu...

    YanıtlaSil
  6. bu arada bizim 2,5 yasindaki cuce de kaydiraktan kaydiktan sonra bana dokundugunda uff anne elektrik carpti, kaydirakta elektrik var diyor :-P bir de dun kitap okuyor "asil yolculuk icin ben sana minnettarim" babasi , minnettarin anlamini biliyor mu acaba diye bana soruyor; bilmez mi o dedim :-)))

    YanıtlaSil
  7. Oy aşil tendonunu severim onun ben:-)

    YanıtlaSil
  8. Çok tatlı. :)
    Kızınız kaç yaşında?

    YanıtlaSil
  9. çok şekersinizzz :)
    öpücüklerr ♥

    YanıtlaSil
  10. evde herkesin sağlığı iyi di mii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında biraz benim akıl sağlığım sallantıda... Çocuklar biraz rahatsız canım yaa

      Sil
  11. akıllı fıstık ya çok tatlı tam öpülmelik:))

    YanıtlaSil