15 Haziran 2014 Pazar

Atrık Materyalden Ağaç


Yumurta kolisi ve kurumuş yapraklardan ağaç yaptık.Ağacın gövdesini  etkinlik dosyasından aldık. Sonra balkonumuzdaki çiçeklerin kurumuş yapraklarından yapmayı kızım düşündü ve kurumuş yaprakları topladık.



Yumurta kolisini boyama işini kızımla oğlum yaptı. İkisi iki taraftan boyadılar. Biraz kurumalarını bekledik . Sonra ağacı kestik(el göz koordinasyonu için) sonra ağacın yapraklarını yapıştırdık ve çok sevmedi bizim kuzu. Yaprakları geri çıkarıp çiçeklerle süsledik ağacımızı, Süslemeden önce  bir A4 kağıdına yapışırdık.


Ağacımız hazır oldu. Artık materyalden ağacımızı sonra kendi sergimiz için saklamak kaldı. Yakında evimizde kuzuların etkinliklerinin olduğu bir sergi yapacağız, akşamleyin babasının görmesi için. Mutlu kalın...




6 yorum:

  1. Özellikle ağacın gülen yüzüne ve yumurta kutularının çiçek gb açmış hallerine bayıldım. Gerçek yaprak kullanmak ve sergi açma fikri de şahane. Etkinlik dosyası materyallerini indirdiğiniz özel bir yer var mı? Ben de şimdiden saklıyorum böyle güzel fikirleri..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. etkinlik dosyası alıyoruz kırtasiyeden . Fiyatları 10- 35 lira arası çok seviyorum ben etkinlik dosyasından çalışmayı

      Sil
  2. AAa ben niye bu güzel blogda yokmuşum ki..:))
    Dalğınlığıma ve yoğun koşturmacama verin. Özür dilerim. Hemen koştum geldim ama artık izleyicinizim..:))
    Çok çok selam ve sevgilerimi gönderiyorum..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şekerciğim hemen ben de senin bloğuna koşuyorum :))

      Sil
  3. bunu not aldim deneyecegim ellerinize saglik harika olmus

    YanıtlaSil