18 Haziran 2014 Çarşamba

Tatili Görcen Hele Bir Dönde :)

Pek çok kişi tatile çıkıyor, tam tatil zamanı.(Ben evde dikişlerimin iyileşmesini bekliyorum o başka) Bu klibi yeni izledim. Çook komik geldi, Aman tatile gidince eve dikkat etmek lazım, face de neler paylaştığımıza da..
Buna benzer bir olay bizim bir arkadaşın başına gelmişti. Hırsız evi soymuş, dolaptaki yemekleri yemiş, sonra çayını içmiş, evi öyle terk etmiş.  Bu klip tatile çıkacaklara gelsin aman dikkat kimse biletinizi kesmesin  :)

Tatil denilince iyi bir cilt bakımı da insana tatil gibi gelebilir. Sevgili Jalece anne de harika bir çekiliş var. 10 kişiye cilt bakımı hediyesi. İstanbul da değilseniz bile bir sevdiğinize hediye edebiliyorsunuz. Kaçırmayın şekerler..


Musibet- biletini kestim

6 yorum:

  1. Sen ne şeker bir insansın yaa. Desteğin için sevgilerimi ve öpücüklerimi gönderiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. harika bir çekiliş, bir sürü katılan olur inşallah canım :::))

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. ben de bayıldım şarkıya özellikle kediye hello kiti dedikleri sahneye

      Sil
  3. Ha ha ha:-) Neyse bu seferlik ucuz atlatmışız:-)

    YanıtlaSil