7 Temmuz 2014 Pazartesi

Vay Halimize Kitabı Yorumu



Vay halimize kitabı çok eğlenceli bir kitap. Yazarı kadar eğlenceli :) Okurken çok güldüm ve çok eğlendim. Diyaloglar o kadar eğlenceli ki anlatamam. Bazı tiyatro eserleri vardır okurken ne nerede idi şaşırırsınız. Ama bu eserde anında gözünüzün önünde öykü canlanıyor.

                                                   

 Hatta tiyatroda oynayacak kadro bile zihnimde canlandı. Yetkin Dikinciler , Dolunay Sert de bu kadroda vardı. Kadın erkek ilişkilerini anlatırken kullandığı dil, espiriler o kadar güzel ki. Aylinciğim çok sevdim yazım dilini ve anlatımı..Kadın erkek ilişkilerindeki at gözlüklerini çıkarıp gökkuşağı gözlüklerinin takılmasını sağlıyor.Hemde mizahi bir yolla.



Özellikle günlük hayatın stresi ve sıkıntısından biraz uzaklaşayım. Biraz güleyim dersen, mutlu olayım deyip, kendine torpil yapmak istersen bu kitabı okuyabilirsiniz.Şu anda d&r kitapta indirimde almak isterseniz kaçırmayın. Sevgili Aylinin harika kitabının çekilişi için  buraya tık tık. Mutlu kalın...


4 yorum:

  1. Böylesine hem candan, hem de sanatsever dostlara can feda. Bi tanesin sen :)

    YanıtlaSil
  2. okuycam zaten alıcam bugünlerde. dün blogumda yayınlamıştım senin çekiliş ilanını. okuyum blogumda yazarım zaten kitabı. eğlenceli olmasına sevindim. en iyi kitap güldüren kitaptır bence de :)

    YanıtlaSil