18 Ağustos 2014 Pazartesi

Ateş böcekleri okul öncesi eğitim seti


Ates böcekleri okul öncesi eğitim seti istanbul murat yayın larına ait.  Toplam 10 kitap. Çoklu zeka kuramina uygun olarak yapılmış.  Yaş grubu 4-6 yaş grubu 48-60 aya uygun. Mesela görsel - uzayda zeka , hikâyeler algı sal içsel zeka , mantıksal matematiksel zeka  alıştırmalar var. Ateş böcekleri okul öncesi eğitim seti çok eğlenceli geldi bize.




 Gruplara ve çizgi çalışmaları yeni çizgi ve el yazı si çalışmaları na uygun olarak yapılmış.  Afacan can in hikayelerinin anlatıldığı hikaye anlatım türkçe etkinliği de var.


Veli katılım çalışmaları başlığı altında evde hilal sanat egzersizleri de var. Günde 1 kitap zorlanmadan bitiyor. Kağıt kalitesi de iyi kalın ve resimleri ve baskısı iyi. Fen etkinlik leri tam yaş grubuna uygun.  Görürseniz bir yerlerde inceleyin derim. Mutlu kalın. ..

10 yorum:

  1. bir şarkı geldi aklıma : "kovaladıkça kaçan ateş böceğim misin? :)

    gerçekten faydalı ve sevimli kitaplarmış

    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk bahçemi süsleyeeeen inci çiçeğimmisin nerden aklına geldi şimdi çok şekersin

      Sil
    2. bilmem,öyle geldi işte,hani bazen esiyor ya bana,ööle işte
      sen de çok şekersin :)

      Sil
    3. sana harika şeyler esiyor :)

      Sil
  2. Senin önerilerini hep not aldım canım elimizdekiler bitince alıncaklar listemde;)

    YanıtlaSil
  3. Cok guzel kitaplar canim sagol paylasim icin

    YanıtlaSil
  4. Bu kitabı nereden satın alabiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internette aynı isimle bakarsanız satılıyor ya da adana da turgut özal kulvarında ana depo var orda var karhan

      Sil