26 Ağustos 2014 Salı

Sevgili Canan Zerkinli den gelen harika hediyem



Merhaba dostlar. Çekilişler konusunda genelde şanssızımdır. Kesinlikle şanssız. Ama çekiliş yapan blog yazarı dostlarıma destek olmak için mümkün olduğunca , haberim oldukça çekilişlere katılırım. Özellikle firma sponsorlu olanlara. Bu sayede yeni dostlar kazanıyorum, harika bloglar keşfediyorum hem de bloglara destek olduğuma inanıyorum.
Bu blogda bunlardan biri. Hem harika bir ürün kazandım, hem de harika bir blog keşfettim. 2010 yılından beri blog yazan sevgili Canan Zerkinli nin blogu bu. Sosyal, eğlenceli bir blog ve blog yazarı. Çekilişten kazandığım ürün ise HC hair care ovex hızlı canlandırma terapisi.



 Yaklaşık 3 hafta oldu HC hair care ovex geleli. Harika bir ürün çok sevdim. HC hair care ovex uzun süredir kullandığım en güzel ürünlerden biri. Bu harika ürünle tanıştırdığı için sevgili Canan Zerkinli ye çok teşekkür  ediyorum.


Çekilişlere bence mutlaka katılın. Yorumlarda isminizin geçmesi bile bloggeri çok mutlu ediyor. Nereden biliyorum derseniz ben de öyle oluyor.


11 yorum:

  1. E o halde biz de bir göz atalım arkadaşın bloğuna. Güle güle kullan canım, saçlarındaki sonucu da paylaşırsın artık bizimle.

    YanıtlaSil
  2. Nihal hanım merhaba, güzel günlerde kullanın, ovex çok güzel ve etkili bir ürün.Tekrar tebrik ederim.

    Sevgilerimle,
    Canan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkkürler canan hanım blogunuzu çok sevdim

      Sil
  3. İnanılmaz güzel bir ürün bende uzun süredir kullanıyorum hatta bloğumda da bahsettim stokladım bilr üründen.

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullaannnnn :)

    YanıtlaSil
  5. İyi guzel gunlerde kullan canisi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canısı. ürünü çok beğendim ben :)

      Sil