9 Ağustos 2014 Cumartesi

Ellerde Sarımsak kokusu İçin çözüm


Bu sarımsak eziciyi ikea dan aldım. Daha önce bundan almıştım ama işe yaramıyor diye çöpe atmıştım. Sonra 24 Kitchen de Jamie  nin sarımsakları soymadan buna koyduğunu gördüm. Kabuğu ile yıka ve bastır. Aldım denedim gerçekten harika bir alet.
Hani benim gibi ellerinin sarımsak kokmasından nefret eden buna rağmen durmadan sarımsaklı bir şeyler hazırlayan için ideal. içinde kiç sarımsak kalmıyor. Yeterli kabuklu koyun. Döküm bir ürün. 9.90 a aldım. Bıçakla sarımsağın kabuğunu elim deymeden içinden alıp atıyorum. Çok pratik. Ama soyup koymayı denemeyin yarısı içinde kalıyor.
Yok almayacam ama ama ellerimde sarımsak kokusu olmasın derseniz limon kabuğu ile ovmak veya palmolivin mutfak için özel sıvı sabunu iyi geliyor. Mutlu kalın...

20 yorum:

  1. Güle güle kullanın... Aynı aletten bende almıştım ancak makineye atma hatasında bulundum.. Karardı ve çöpe gitti maalesef.. Bulduğum ilk fırsatta tekrar alacağım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hep elde yıkıyorum. Uyarı için çok teşekkürler makineye asla atmam artık

      Sil
  2. Bende sarımsağı çok severim ve her yemekte kullanırım,pratik bir ürün ,her evde olması gerektiğini düşünüyorum bende,
    bu arada
    nasıl yapıldığını öğrenmiş oldum,benim sarımsaklar da hep içinde kalıyordu :))

    YanıtlaSil
  3. bende buna benzer bir alet kullanıorum ve bencede oldukça başarılı bir ürün

    YanıtlaSil
  4. benimde değişik bir sarımsak ezicim vardı ama soymak zorundayım onda bu daha iyimiş ,bir ikea yapmak gerek;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok iyi bir alet. İkea olan bir ile gidersem alacağım annnemler onlarınkini de ben attırmıştım ha ha :)

      Sil
  5. Demek soymadan konması gerekiyormuş :)) ben de kullanamayıp atanlardandım ;))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de ne attım ama bir bilsen kıza kıza verdiğim paraya

      Sil
  6. bak bu süper bir tüyo, benimde buna benzer bir alet alip atmisligim var hep icinde kaliyor diye, ama bende soyuyordum önce :D

    YanıtlaSil
  7. Merhabalar :)
    Blogunuzu etkinlik sayesinde keşfettim. Yeniyim henüz bana da beklerim. Yorumlarınız benim için önemli :)
    Sevgiler..
    http://somurtkansirine.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Bende de buna benzer bir şey vardı, ben de soyarak koyuyordum ve dediğin gibi yarısı içinde kalıyordu.
    Kullanmıyorum diye çöpe attım sonra ben onu ya :D bileydim kabuklu kabuklu koyardım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de canım attım kimin aklına gelir kabuklu koymak

      Sil
  9. Jamienin hayatıma kattığı 2 güzel aletten biri. Diğeri de salata kurutucu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ooo ona ben de bayılıyorum. Ben de en çok slikon spatula kullanıyor ya. O yüzden slikon spatula aldım. O na bitiyorum

      Sil
  10. Bende kullanıyorum, çok memnunum:)

    YanıtlaSil