7 Ağustos 2014 Perşembe

Montessori Materyalleri Alıyorum Uygun Fiyata Buldum Var mı Almak İsteyen

                                            

Montessori materyelleri için bir kampanya yakaladım. Ben alıyorum. Kampanya bu cuma sona eriyor . Katılmak yada almak isteyenler için fiyatlar çok uygun gibi geldi. Ben alıyorum size de duyurayım dedim almak isteyen olursa diye.


 1-Pembe kule

2-Kahverengi merdiven

 
3- Kırmızı çubuklar (10 cm den 100 cm)


4-Kırmızı çubuk küçük (4 cm den 40 cm)

5-10'LI 100 adet altın boncuk 


6-Montessori kitabı.(Bütün ürünlere Kargo dahil)



  • 6 ürün toplam 330 tl
  • Eğer boncukları almak istemezseniz 290 TL.
  • Eğer sadece pembe kule ve basamakları almak isterseniz kitap ve kargo dahil 190 TL .


Eger herhangi bir grubu secip almak isterseniz iletişim için Esra Sönmez hanım için görüşmek gerekiyor.Kampanya bu cuma 8 Ağustosta sona eriyor. Montessori ile öğreniyorum grubundan Özlem hanıma teşekkürler.  O arada montessori ile ilgili face deki gruplar. 






4 yorum:

  1. Bir ara bizim çocuklar için çok aramıştım hatta bulamayınca kendim bir şeyler yapmaya çalışmıştım evde ama artık zamanı geçti büyüdüler eminim bir çok kişi için çok faydalı olacak bu materyaller , sevgiler.

    YanıtlaSil
  2. Montessori'nin gözlem yeteneği çocukların neleri ne şekilde öğrenebileceğini bize sunmuş. Büyük fayda sağlayacağını düşünüyorum bu materyallerin. Güle güle kullanın. :)

    YanıtlaSil