22 Ağustos 2014 Cuma

Vanilya Club Ağustos 2014 Kutusu


Vanilya Clup ağustos 2014 kutusu harika çıktı. Ben vakit bulup yeni paylaşabiliyorum ama :) Sevgili blogger arkadaşım acemiden ben den önce paylaştı. Neler çıktı kutudan, Alessandro Fresh up ruj, Alessandro lip gloss, CHI Biyosilk İpek Terapisi, Palmers gerginliği önleyen krem, Palmers cocoa butter, acroactive mask maske, Vanilya Club Ağustos 2014 Kutusu hem güzel hem de çok dolu dolu. Vanilya Club kutularını ikinci alışım ve ödediğim paranın çok çok üstünde paketlerle karşılaşıyorum. O arda acemiden blogunda 3 aylık abonelik hediyesi çekilişi var. kaçırmayın bence. Çekilişe katılmak için buraya tık tık. Ben katıldım 



Alessandro lip glos ve rujun renkleri harika çıktı. O kadar güzel bir şeftali kırmızısı rengi ki anlatamam. Sürümü de çok kolay. Kenarlarında da aynası var. Tanesi 54 lira (şu anda indirimde 19 ama gerçek fiyat 54) indirimli bu iki ürün bile 38 lira ediyor. Vanilya club kutu fiyatının üstünde bir rakam.
CHI Biyosilk ipek terapisi. Acemiden rakamı yazmış 24 lira bu boyun fiyatı. Annelerinde saçları güzel olmalı :) Mutlaka deneyeceğim. Cocoa Butter Formula Palmer's i hamile bir arkadaşıma hediye edeceğim bakalım.

Palmers cocoabutter formula bu boyun fiyatı 9 tl imiş . Ben daha önce kullanmıştım bu ürünü. Güzel bir ürün. Maskeyi de merak ediyorum. Bakalım nasıl çıkacak. Mutlu kalın....

8 yorum:

  1. Sizin rujun rengi daha bir iddialıymış. :D Ben fotoğraf koymamıştım ama daha açık bir renk. Güle güle kullanın. Bu arada çekilişim 1 saat sonra sonlanıyor. :D

    YanıtlaSil
  2. Sizinle ayni urunler benim pakettede cikti
    ama tabi rujlarin rengi farklidir

    YanıtlaSil
  3. Alessandro lip Gloss gerçekten de harika bir ürün
    Iyi günlerde kullanın :) Sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Merhabalar İade-i ziyarete geldim :) bu sayede güzel bir blog tanıma firsatı yakalamış oldum. ve bloğunuzu çok beğendim :) takibe de gecikmeden geliyorum :)

    YanıtlaSil