8 Ağustos 2014 Cuma

Zogi Kitabı Julia Donaldson


Yazar Julia Donalson. İllisülator  Alex Scheffler. Zogi iş bankası yayınlarından çıkmış. Bu kitabı pazartesi salı gününü ayırmıştım. İki günün planladığımız kitabıydı. Hikaye şöyle başlıyor: 'Evvel zaman içinde bayan ejderhanın bir anaokulu varmış. Bir ejderin bilmesi greken her şeyi yavru ejderlere anlatırmış. '



Hikayede bir küçük ejderha Zogi, bir kız çocuğu ve bir de harika bir okul var. Ejderha yaralandıkça inci ismindeki kız yardımcı oluyor. Zaman geçiyor ve ejderha büyüyor. Bir gün bir prenses kaçırması gerektiğinde İnci yine ona yardımcı olup prenses olduğunu açıklıyor ve kendisini kaçırmasına izin veriyor.



Sonunda kız, kızı kurtarmaya gelen şovalye ve ejderha zogi birlikte insanlara yardımcı olup iyileştirmek için okuldan uzaklaşıyorlar. Güzel bir kitap Mutlu kalın...


8 yorum:

  1. ne mutlu size :)))
    çoçuğum olursa benimle hayalim hep onunla bir şeyler okumak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım inşallah en kısa sürede olur ve sağlıkla kucağına alırsın

      Sil
  2. Çizimleri güzelmiş

    YanıtlaSil
  3. Balca'nın favorilerinden Zogi ve işin ilginci bir çok kitapta İnci ye çizim olarak benzeyen kızları buldu bana İnci diyor ben baya geç anladım meğer o inci bizim prensesmiş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel annesini prensese benzetmesi. İnsanlara yardım eden iyi kalpli bir prensese :)

      Sil
  4. En sonunda da doktor olmak istiyor ya, o bizi bitiriyor, cunku kahraman babasi doktor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım ya :9 belki nizimkiler de bu yüzden seviyor hiç aklıma gelmemişti

      Sil