17 Ocak 2015 Cumartesi

Bil bakalım bu hangi hayvan


 "Bil bakalım bu hangi hayvan " kitabi kitap Fuarının  bombası idi. Küba çocuk edebiyatının bir örneğini inceleyin,   5 tl risk alınabilecek bir rakam , diye aldigim, YILIN EN BOMBA KITABI... diyebileceğimiz bir kitap.  Ormana bir yabancı gelir ve Orman hayvanları bir toplantı yapar..  



Gelen yabancı hakkında herkes farklı bir şey anlatır.  Uzun, kısa,  iyi , kötü, "kovboy yengeç de yorum yapti: bana göre bir o yana bir bu yana giden bir boş kafalı,  kaplumbağa ise : ben ona saygılarımı sunuyorum ve büyük sihirbazı almışlar um. ....." diye devam eden bilgin baykuşun ise karşılaştığı şey karsisinda çok şaşırdigi bir hikaye . 3+olan bu kitap değerlendirmem...Bu yıl okuduğum en eğlenceli kitap. Bence 3-6 değil 3- 99 olmalı.  Büyükler de okumalı. #değerleregitim kitabı olarak da harika bir kitap.


Okuma onerisi: bu kitabı okuduktan sonra bir ayna karşısına geçin ve herkes aynada kendini görür.  Dünyayı kendi aynamizda görürüz.  O nedenle kendimizi nasıl yetiştirdiği mız ve kendimizi nasıl gördüğümüz önemli.  Kendine nr kadar saygı duyarsınız dünyaya da o kadar saygı duyarsın kuzum diyerek çocuğa iç saygı ve dünya hakkında konuşun. 


2 yorum:

  1. Hemen not alıcam bu kitabı :)
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. iç saygıyı çocuğa iyi kazandırmak gerekiyor, önemli bir konu, not alıyorum ben de:)
    teşekkürler nihalcimm:)

    YanıtlaSil