4 Ocak 2015 Pazar

Meraklı minik ocak 2015 sayisi



Meraklı minik ocak 2015 sayısı bu sayısını paralara ayırmış.  Paranın gelişim süreci paradan önce ne var di. İnsanlar becayişi nasıl yapardı.  Çok eğlenceli bir sayı yine.
 Tavşana kumbara mızı yaptık . Karton dan evlerimize yaptık eşleştirme
Kargı bu ay ilişkilendirme kartı şeklinde.  Çok Düzel olmuş.

 Oyunu henüz oynamadım.  Onun için babayı bekliyoruz. Bu ay abone oldum. İndirim var . Mart in 31 ine kadar 48 lira yerine 40 tl abonelik. Ben abone oldum. Bence fırsatı kaçırmayın.  Yıllık abonelik 40 tl ne kadar uygun. Ben iki yıllık oldum. Kacirmayin.  Arkadan Oglis geliyor. O da kullanacak inşallah.
 Dergi aylık 4 tl. 4 tl ye karton maket, flashcard,  çoklu oyun ve harika bir dergi. Mutlu kalın. ..

4 yorum:

  1. Balikesirde aradim bulamadim harika bir sayi yani sagol canisi bu ayki oyunumuzu ogrendim

    YanıtlaSil
  2. bol eğlenceler size :)

    YanıtlaSil
  3. Her zaman bulamıyoruz ve tanıdıklardan isteyerek geç de olsa dergimize kavuşuyoruz. Üye olmayı düşünüyorum ama kargoda problem çıktığını duymuştum. Bazen dergisi eline geçmiyormuş abonelerin o yüzden abone olmadım. Benim için en iyisi abone olmak. Bulunduğum yerde dergiyi bulmak sıkıntı.
    Bu sayıda yine çok güzel görünüyor. Keyifli oyunlar.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Güzel annecik, herşeyleri bilen annecik... Maşallah sana!

    YanıtlaSil