7 Kasım 2015 Cumartesi

Mıknatıslı Yapı Oyuncağı


Bu seti 20 tl ye aldım. Harika bir set. Zeka geliştirmek, görsel algının geliştirilmesi için çok güzel. Bunun daha buyuk ve daha farklı olanları da var. Yalnız bu seti alırken acabalı almıştım. İyi, çıkarmı diye. Beklentimin çok üstünde çıktı.



Arkasında kara tahta var. O da çocuğa daha da bir özgürlük sağlıyor. Ben yakındaki bir oyuncakçı da aldım. İçinde şekiller var. Çocuk ona bakarak aynısını yapmaya çalışıyor. Mıklatıslı ve yaklaşık 20 farklı şekil var. 


Bence hediye almak için de iyi. Bir arkadaşa giderken pasta almak yerine çocuğuna böyle bir şey almak harika olur. Bana gelirken eğitici materyal getirin dostlar bayılıyorum. (Biraz yüzsüz müyüm neyim :)) ) Mutlu kalın..


9 yorum:

  1. Çok güzelmiş gerçekten de :)

    YanıtlaSil
  2. Ya hakikaten şaşırdım benim hatta kızkareşimin çocukluğunda böyle şeyler yoktu, neler neler çıkmış şimdiki çocuklar şanslı. Fiyatı da iyiymiş. Güle güle oynasın afacanlar:) Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  3. Oğlum da yazı tahtasına çizip silmeyi çok seviyor.. Şu aralar sürekli onunla vakit geçiriyor. Mıknatıslı oyuncak da çok güzelmiş... Hayırlı olsun.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Merhaba, bu seti nereden aldınız acaba? :) Teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. merhaba :) seti ben de çok başarılı buldum ve satın almak istiyorum.. reklama girmezse markası ile ilgili bir ipucu rica edebilir miyim? teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. canısı marka ver lütfennnnnnnnnnnnnnn. Almak istiyorum.

    YanıtlaSil