13 Temmuz 2017 Perşembe

Küçük Tahta Atın Maceraları Kitabı

 Ne olursa olsun asla vazgeçme." Küçük tahta atın maceraları "  Begüş'ün geceleyin uyumadan önce okuduğum ve sloganı bu olan bir kitap. "Gerçekten Anne öyle mi yapmışlar " " Şimdi ne olacak küçük tahta at ne yapacak ?" Sorularını sıkça aldığım, benim de bir sonraki bölümünü merak ederek okuduğum bir kitap oldu. Madende tekerleklerinin ve başını kaybetmesine çok üzüldük, sonra toparlanıp tekrar hayata döndürdüğü için madencinin oğluna minnettar olduk. Sahibine bağlılığın dan hep mutlu olduk. "Peter amca o güne kadar yaptığı en güzel atı yaptı.
O kadar güzeldi ki bu at, 5 sent e satmaya karar verdi. Küçük tahta at çok üzüldü sahibinden ayrılacağı için. Peter amca kıyamadı ve satmadı. Köy köy gezdiler. Bir süre sonra modern teknoloji nedeniyle tahta oyuncaklar satmamaya başladı. O zaman iyice yoksul oldular. Peter amca çok hastalandı. Zavallı küçük  tahta at var gücü ile elinden geleni yapmaya çalıştı. Madenler, çiftlik, saray derken.. yinede aklı da hep ustası vardı.
Yazarı Ursula Moray Williams . İllüstratör  Joyce Lankester Brisle. Bu güzel kitabın çevirisini Sema Ozkan yapmis
Yayinevine gelince finalkultursanat . Sert karton kapak. Yaş grubu 7 yaş üstü


Kitabın en çok bu kadar hayatın içinden olmasını sevdim. Dediğim gibi cocuklara şu mesajı veriyor"ne olursa olsun asla vazgeçme" sevgili anneler sizde vazgeçmeyin . Mutlu kalın...

2 yorum:

  1. Çok güzel bir kitaba benziyor, benim bile okuyasım geldi.

    YanıtlaSil
  2. kitaba sen yazarken bayıldım. sagol canısı. kitap önerilerin benim için can can

    YanıtlaSil