16 Ağustos 2013 Cuma

Adım Adım Dergisi 36-48 Ay Seti 4. set



Maske Yapımı
Adım adım dergisi 36-48 ay son setine başladık. İçerisinde yapbozlar, atlama ipi, kağıt tabak, Üçlü flashcard, yapıştırıcı, makas, sulu boya kısaca resimdeki ürünler var.



 Altta gördüğünüz ip ve ahtapot balık tutma oyunu için. Kurabiye kalıbı seti var, dergide bir kurabiye tarifi verilmiş onda kullanmak için, makas, sulu boya, yapıştırıcı da maske yapmak için kullanılıyor.


 12 parçalık yapbozlar var iki adet. Onları yapıyor ve resimde neler gördüğünü çocuk anlatıyor.Aynı resim dergide de var Ona bakarak yapılabiliyor.


 Oyunlar için kullanılan kartlar var aşağıda. Çocuğunuzla  birlikte oynayabileceğiniz bir oyun. Yaklaşık  A3 büyüklüğünde bir oyun kartonu var.



 Biz kızımla maske yaptık. Kızım sulu boya ile boyadı. Kağıt tabak rahat boyanıyor. Aslında bence bu aktivite 2 yaştan sonra da yapılabilir. En azından ben bunu oğlumla yapmayı istiyorum. Kulaklarını kestik, boyadık, üzerine kalemle bıyık, ağız yaptık çok güzel kuklalarımız oldu.



Önce küçük hikayemizi okuduk, sonra kızmın ve oğlumun elini yıkayıp kitaptaki tarifle kurabiye yapmaya başladık.(başıma gelecekleri biliyorum ben. Neden oğlumun da elini yıkadığımı birazdan anlayacaksınız ) Kızım her aşamasını kendisi yaptı, ben okudum tarifi sadece İçine düşen yumurta kabuklarını bile topladı tek tek : )



Kambersiz düğün olmaz : ). Oğlum hamuru önce hafifçe bir elledi. Eline yapışınca biraz rahatsız oldu. Sonra yavaş yavaş bulaşmayı umursamamaya başladı. Oğlum ablasını taklit etmeye bayılıyor.



Tadına bakıldı. mmm güzel olmuş dedi.Oğlum da bir tarafta oynamaya devam etti.  Sonra tariften farklı olarak çukolata parçaları ilave ettik hamura. Sonra dergiden çıkan kalıplarla kestik, açtık.


Kurabiyenin tarifi için çektim aşağıdaki fotoğrafı. Kurabiyemiz çok güzel oldu. Kızımın eli değerde güzel olmaz mı : ) Bal oldu bal.


Sonra etiketlerle örüntü çalışması yaptık. Oğlum da geri kalan etiketleri sağa sola yapıştırdı. Canım kızımla ve oğlumla adım adım dergisinden bunları yaptık.Aslında bu 36- 48 ay etkinliği ama  kızımın  43 ay ve oğlumun 18. ay etkinliği oldu. Mutlu kalın..


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder