5 Eylül 2013 Perşembe

Adım Adım Dergi Seti 19. Ay


Adım adım dergi seti 19. ay geldi. İçinde 1 adet yapboz, kalem, bardak, kitap, 19 ay gelişim kitabı, A3 yapısında poster, ufak öykücük zaman yönetimi ile ilgili bir yazı vardı. Bu ay ki sayı dolu dolu geldi.



Yapbozda çocuğun ağzını burnu  yerine koyması gerekiyor. Bizimki yerine koymayı çok sevdi. Asıl ablası bu yapbozla oynuyor ya neyse : )


Vücudum kitabı çok güzel. Kalın kartondan ve yalın. Tam yaş dönemine uygun. Bizimki biraz kitaplara ilgi göstermeye başladı. Ona seviniyorum. Abone değilseniz bile bu kitabı bebişinize alın derim. Bence sever.



Küçük hikayeciğe ilgiyi daha çok kızım ilgi gösteriyor. Oğlumun pek umru değil. Ama neyse ilerde ilgi gösterir diye umuyorum.
19. ay gelişim seti kitabı bu ay bedenimi keşfediyoruma ayrılmış sayfalarını. Duyu organlarının isimlerinin nasıl öğretilebileceği ile ilgili pratikler var.


Gülen ağlayan çocuk pratiği de çok eğlenceli ve eğitici. Oğluma bu pratiği yaptırmak aklıma daha önce hiç gelmemişti. İyi oldu vesselam.



Bu ay tavsiye ettikleri kitap zeka geliştirici oyunlar kitabı. Ben aldım. Tavsiye ederiim. Yakında onunla ilgili yaptığım etkinlikleri paylaşacağım.


Posterde neler yapıyoruz başlığı altında resimler var. Koşuyoruz, emekliyoruz gibi. Bizim evdeki tadilat birsin, bunu hemen duvara asacağım.Mutlu kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder