30 Ekim 2013 Çarşamba

Televizyonsuz Hayatta 1. Ay Bitti


Televizyonsuz 1 ayımız bitti hatta birkaç gün geçti. Bu kadar dayanabileceğimi sanmıyordum. Ailecek dayandık ve mutlu olduk. Bakalım neler değişti;

  • Evimiz daha sessiz oldu. Artık durmadan konuşan birileri evde değil.
  • Kızımın dil gelişimi arttı. Daha farklı kelimeler kullanıyor, kitapları sağ olsun.
  • Hikaye saatlerimiz arttı. daha fazla kitap okuyoruz.
  • Çocukların birbiri ile oyunları arttı. Birbirleri ile birlikte oynadıkları oyun un çeşitliliği de arttı. 
  • Eşler daha fazla konuşuyoruz birbirimizle (çocuklardan fırsat bulduğumuzda)
  • Televizyonun olumsuz etkilerinden bir ayı aşkındır uzağız.
  • Herkese televizyonsuz ve mutlu günler dilerim..

14 yorum:

  1. bu süper olmuş işte :) darısı bize diyelim.

    YanıtlaSil
  2. Tebrik ederim 19 yasimdan beri ikamet ettigim hicbir yerde Tv olmadi. Bu yuzden bize tv li bir ev garip geliyor. Tabi bilgisayar hep hayatimizda onu da kisitlamak gerek de bu konuda nefsim biraz kabariik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel ne kadar şanslıasınız. Benim hayatımda hep bir şekilde oldu.Üniversitede kaldığım yurtta ve evde yoktu bir tek. Onun haricinde hep oldu. Alişmak bana da zor geldi ilk başta. Aslında farkettimki çocuklar bahane imiş, ben çok alışmışım :

      Sil
  3. Ah ne mutlu size!Bir ara benim hayatımda da yok denecek noktaya geldi paşamın doğumuyla beraber ama bu ara geri döndük maalesef.Ama güzelliği şu oldu ki artık tv bağımlısı değilim.Olmazsa olmazım değil denk düşünce izliyorum.Ama pc maalesef daha tutsak ediyor beni kendine

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. pc zorunluluk ama evde olunca tv izleniyor. Şu an bizim evde yok o nedenle de istikrarla kullanmayabiliyoruz

      Sil
  4. bizde yaklaşık 1 yıldık kullanmıyoruz zaten evde yok tv. Ama internete kavuşmamla iş daha tehlikeli bir hal mi aldı diye düşünmeden edemiyorum.. uzak tutmaya çalıştığım kızım hergun bilgisayrdan video ızlemek istiyor , ben zaten her fırsatta elime alıyorum... gönlüm hiç rahat değil özellikle kızım açısından ...ah ben kendimi tutsam o zaten peşimden gelir diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. internet artık zorunluluk olsu gibi desem yeridir, bende de arada eğitici olduğunu düşündüğüm çizgifilm göstermeye çalışıyorum. Onlarda interaktif eğitim oluyor bence. Ama kısıtlı zamanda

      Sil
  5. yıllardır televizyonumuz yok ... ama çevremizdne sürekli bu konuda eleştiri alıyoruz.

    Neden tv olmalı diye soruyorum ?
    Vakit geçirmek için :))
    Vakit zaten o kadar hızlı geçiyor ki ... televizyon önünde yapılan vakit geçirmek değil vakti öldürmek ... Ne çok katil var yeryüzünde :(

    YanıtlaSil
  6. ne iyi yapmışsın cnm bizde proğram seçtirmeye çalışıyoruz

    YanıtlaSil
  7. Benim televzyonum yok ama sürekli leptopu başında sayılırım. :D

    YanıtlaSil