22 Kasım 2013 Cuma

Aç Tırtılı Doyurduk


Aç tırtıl mısır cipsi kutusu ile hazırlanan bir oyuncak. Eva marka renkli süngerlerle kaplayıp yapıştırdım. Ayaklarını da yapmayı planladım ama bizim oğliş kesin ayaklarını saniyesinde koparacaği içini  vaz geçtim. Oğlumla kızım eva süngerle kaplı tırtılı makarna ile bayağı beslediler.


tırtılı doyurmak eğlenceli
Yada kelebek olur, kanat yapar süsleriz kızımla. Bu etkinlipğimiz daha yarım. Çocuklarımın yönlendirmesini bekliyorum. Tırtıl mı kalacak yoksa kelebeğe mi dönüşecek?

Açıp boşaltıp tekrara tekrar doyurdular. Üzerine etiketlerle süs yapacağım ama fırsat vermiyor keratalar. Tamamlanınca yayınlayacağım. Aslında oğlanın yaş dönemine uygun ama kızım da çok eğleniyor. Mutlu kalın...


7 yorum:

  1. Ne güzel bu doyurma işi çok keyifli oldu nasıl da mutlu oluyorlar :)

    YanıtlaSil
  2. canım süper bir aktivite olmuş.Çook beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş canım cips kutusundan tırtıl süper fikir bizde yapalım ;)

    YanıtlaSil