10 Kasım 2013 Pazar

Karmakarışık Rapunzel Çizgi Filmi Kukla Etkinliği



Kızımın babasının aldığı rapunzel çizgi filmine ait küçük bibloları ve dedesinin aldığı  maximus adında büyük atı olan bir oyun seti var.  Kızım bu oyuncaklarını çok sever, ama oğlum için çok bir anlam ifade etmiyordu. Bende çizgi film saati düzenledim ve  çocukların önüne bu oyuncakları koydum. Etkinlik yapmaya karar verdim. Bu sefer etkinlik oğlişe yönelik. Görüntüyü durdurup,' oğlum bu hangisi, bana ver.'



Oğliş, ilk etapta bayağı zorlandı ve bocaladı. Sonra kızım ona yardım etti ve bayağı göstermeye çalıştı. Her başarısı tabi büyük alkışlı ve öpücüklü oldu. Tabi aynı alkışlar ve öpücükler kızıma da yapıldı. 2 Afferin benim kızıma kardeşine ne güzel öğretiyor diye. Teşekkürler babası oyuncaklar için, teşekkürler dedesi, oyuncaklar için, teşekkürler bebişlerim bu kadar ....(ne yazsam eksik kalacak, insanın kendi çocuklarını ne kadar çok sevdiğini anlatmak için hangi kelimeyi yazsa ,eksik bir şeyler kalıyor.) Kısacası canlarım, hayatımın her şeyleri  sizi  çooook seviyorum. Mutlu kalın...



2 yorum:

  1. ooo ne güzel etkinlikler yapılmış yine.bu da ayrı bir güzel olmuş tabii.Aferin oğluna ve aferin kızına kardeşine yardımcı olduğu için.SEVGİYLE KALIN...

    YanıtlaSil