6 Kasım 2013 Çarşamba

Meraklı Minik Dergisi Kasım 2013 Sayısı

Meraklı Minik Dergisi kasım 2013 Saısı
Meraklı Minik dergisi Kasım 2013 sayısını aldık. Bu ay ki sayısı sinema hakkında. Zaten biz kızımla sinemaya bayılırız.Bu gün sinemaya gideceğiz. Gittiğimiz sinemadaki  projeksiyon odasını da göstermeyi planlıyorum. Gittik filme, en baba hindi filmine. : ))


                                                    

 Sinemadaki herkesin görevlerini tek tek anlatmış. Sence hangisi yönetmen olabilir diye sordum mesela yada sesçi, tek tek bildi.Kasım 2013 Meraklı Minik sayısında bu ay bol bol etkinlik var. Aralık 2013 sayısı için buraya tık tık



 Sağdaki resimleri sol tarafta bulmayı amaçlıyoruz, yukarıda. Aşağıda da hikaye sıralaması var. Penguenlerle fokun hikayesi var.Bunda kızım biraz zorlandı.



 Sinema bileti satma oyununu henüz oynamadık. Sinemaya gidip geldikten sonra oynamayı düşünüyoruz. Sinemaya gidip gelince bence daha çok heyecanla oynayacak.




 Karemelli mısırlar pekmezli tarifini merak edenler içim tarifini merak edenler için tarifini çektim. Çok güzel bir tarife benziyor. Tereyağlı ve pekmezli.En kısa sürede yapacağız.




 Kitap oyunumuzu da kesip yaptık. Küçük kitap sayfaları çevirince çizgi film gibi oluyor. O arada meraklı minik dergisini tezgahlarda ancak ayın dördünden sonra bulabiliyoruz. Diğer dergiler ayın birinden sonra bulunabiliyor ama meraklı minik ancak dördünden sonra. Nedense daha önce bulunamıyor.Neyse  bu ay ki meraklı minikte bunlar var. Biz çok seviyoruz bu dergiyi. Mutlu kalın...



4 yorum:

  1. oldukça güzel bir sayı imiş. sinema deneyiminizi merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ben de bu yazıyı biri yazsın diye bekliyordum saol Nihal'ciğim.Bu ayki temanın sinema olduğunu öğrenince bize göre birşey var mıdır diye düşünüyordum ki yokmuş.Bir daha ki ayı bekleyeceğiz artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz büyünce daha çok işine yarayacak şeyler bulacaksın

      Sil