11 Aralık 2013 Çarşamba

Uykudan Önce Sevgili Adile Naşit (Rahmetle Anıyoruz)


Bu gün 11 Aralık. Büyük sanatçı Adile Naşit in ölüm yıl dönümü. Onu anmadan geçemedim. Çocuklara yönelik ilk çocuk programı olan Uykudan Önce programı , çocukken benim en sevdiğim programdı. Ne güzel günlerdi. 'Afferim benim çocuklarım' demesini hiç unutamam.



Bizim 'Adile teyze kuzucuklarıyla' cdmiz arabada çok sık dinlediğimiz bir Cd. Prima alınca hediye vermişlerdi. Ne güzel anlatıyor sevgili Adile Naşit teyzemiz. Kızım da tanıyor artık Adile teyzesini. Seni rahmetle anıyorum ve seni çok sevdik Adile teyze. Mekanın cennet olsun. Mutlu kalın..

Uykudan Önceden Bir Kesit





Unutulmayan kahkahası


2 yorum:

  1. Uykudan Önce programını hatırlıyorum, Hala çocuklar için böyle şeker bir teyze gelmedi, Allah rahmet etsin..

    YanıtlaSil