28 Ocak 2014 Salı

Balon Yakalama Oyunu



Balon yakalama oyunu bizimkilerin çok sevdiği oyunlardan. Malzeme basit, her an elinizin altında olabilecek malzemeler ve gezmede bile sıkışınca benim için hayat kurtarıcı oluyor. 5 dakikada hazır olan bir oynama materyali. Malzemeler balon , mıknatıs , ip , pul . Hepsi bu kadar. Az sayıdaki oyun gruplarında da tercih edilebilir.



Balonlar şişiriliyor. Sonra iple bağlanıp ucuna pul bağladım. Pulu nalbanttan 10 tanesini 25 kuruşa aldım. Bir sopanın ucuna mıknatısı bağladım. Delikli mıknatıs ise eskicilerde var Ya da hobi dükkanlarında ve bazı kırtasiyelerde. Tanesi 50 kuruş. 


Ben bazen oklava kullanıyorum.  Mıknatısı U şeklinde olan da tercih edebilirsiniz. Eğlenceli bir balon yakala oyunu. Bizimkiler hayal gücüne göre  balonlar bazen balık, bazen balina , bazen de hazineler yakalıyorlar. Bu oyundan sıkılınca pulları çıkarıp çantaya koyuyorum. Balonları havaya atma oynuyorlar. Balon mu her zaman mutlu eder. Sizde mutlu kalın...





2 yorum:

  1. Biz de kâğıttan balıklar yapıp onların üzerine ataş takıyorduk. Onları mıknatısla tutuyorduk. Balıkçı partimizde de bu balıkların arkasına sorular hazırlamıştım. Büyük balıklara zor, küçük balıklara kolay sorular, balığı tutan soruyu yanıtlamadan alamıyordu:-) B harfli üç sehir say, gezegenleri söyle, bir gün kaç sattir gibi sorular yazmıştim.Çok eğlenmişti çocuklar. Aklıma gekdi şimdi bu etkinliği okuyunca.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne kadar parlak fikir . ben de kızıma uygulayabilirim. soru balıklarını cevapladıkca hazineye yaklaşır denizde yüzen bir taşıt söyle gibi sorularla süpersin yine handan hanım

      Sil