16 Ocak 2014 Perşembe

Diş Fırçası ile Fırça Baskısı (2 yaş altı)


Oğliş fırça baskısı yapmayı çok seviyor ona diş fırçası baskısını da ilave edince şaşırdı. Dişine sürmekle boyamak arasında gitti geldi. Şaşırdı. Bu diş fırçası ile diş fırçalıyordu burda ne işi var diye. ara ara boyadı ara ara şaşkın şaşkın baktı.





Sonunda elimden tuttu, diş fırçalamaya  beni götürdü, dişlerini fırçaladı mutlu oldu. Fırça beskısı tam bu aylara göre. Çok seviyorlar birşeyleri boyaya batırıp baskı yapmayı.




 Sulu boya ile de aynı etkinliği tekrarladık. Bu  boyama etkinlikleri çocuğa boyalarla nasıl oynayabileceğini de gösteriyor. Mutlu kalın..


7 yorum:

  1. Şimdi yapmalıyım ve yapmaya gidiyorum :)Teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  2. harika bir fikirmiş :) Rüzgar biraz büyünce bende deniyeceğim :)

    YanıtlaSil
  3. :)ben de diş fırçası için tereddütteyim,maşallah şimdi çok güzel ve istekli fırçalıyor,boya yaptırırsam oyuna çevirir mi düşüncesindeyim.gerçi sizde ters bir durum olmamıs,denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her an fırçayı ağzına götürecek diye korktum tetikteydim

      Sil
  4. Çok eğlenmiş belli ki, boya de, su dedi olay tamamdır bu kuzucuklara :))

    YanıtlaSil