9 Nisan 2014 Çarşamba

Simli Baskı E Harfi Calışması


Kızımla E harfi çalışması yaptık. Etkinlik için bir tabağa ağaç tutkalı, bir miktar parmak boyası, plastik e harfi baskısı ve bir miktar sim kullandık. Malum çocuklar simin olduğu her şeyi seviyorlar




Tutkala parmak boyasını karıştırdık ve E harfi baskısını yaptık. Üzerine bol miktarda sim döktük. Bu sayede E harflarimiz simli oldu. Sırada bu simli E harflerinden kart yapmak var. E harfi kartı. Onu da paylaşacağız.


Kızımın E harfi problemini çözdük gibi. Sıra geldi L harfine. Malum ELAT öğrenimi şu sıralar istenen. Öğrenelim bakalım. : )  Mutlu kalın...

12 yorum:

  1. ne güzel yapmışsınız ben de yavaştan yavaştan harflerı gosterıyorum baskılar cok faydalı olur bu donemde. sıze de kolay gelsın.

    YanıtlaSil
  2. Ah anneler! Ne uğraşılıyor çocuklarla, hakikaten cennet ayaklarının altına boşuna serilmemiş. Kolay gelsin ;)

    YanıtlaSil
  3. çok güzel olmuş elinize sağlık :)
    günaydın

    YanıtlaSil
  4. Aferim kuzuya.Seneye Hale 1.sınıf olcak.Bazı konularda senden yardım isteriz artık teyzesi :) Öptük sizi,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzel 1. sınıf olacak sa çok da heyecanlıdır kuzu

      Sil
    2. aaah evet sorma çok heyecanlı.Türkiye ye döneceği günü iple çekiyor.Bazen bu konuda beni bunaltıyor ama, çocuk işte :)

      Sil
    3. canım ben de iple çekiyorum dönmenizi

      Sil
  5. Çok güzelmiş bu bizde de harf puzzleları yaparken baya tanıdık bir çok harfi bunu deneyebiliriz:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım harf pazzılı çok iyi ama bizim ki niyeyse çok sevmedi

      Sil