2 Mayıs 2014 Cuma

Link paylaşımı/Link Party : Fen-Matematik Etkinlikleri

                           

Bu haftanın konusu ' Fen-Matematik Etkinlikleri' Çocuğunuzla yaptığınız fen-matematik öğrenim çalışmaları.  Bizim için paylaşılası gözden kaçırılmayası paylaşımlar. Paylaşımları merakla bekliyorum ve çok renkli, eğitici ve eğlenceli bir hafta  diliyorum. Bundan sonra link paylaşımımız cumadan diğer cumaya. Yani bir hafta açık bırakıyorum. Tabi önce ekleyenler daha çok tıklama alıyor  Mutlu kalın... İzlenecek yol:
1-Click here to enter  yazısını tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresinizi
3-Caption of title: Yayınınıza vereceğiniz başlığı yayın
4-Auto crop my image işaretlerseniz blogunuzdan otomatik olarak resmi seçebilirsiniz.
Mutlu kalın...


2 yorum:

  1. Benim gibi tez canlı olunca senin bloğuna yorum bırakana kadar bir sürü başka sayfaya ışınlanıyorum:-) Neyse bu sefer sabırla her türlü linkin açılıp sayfanın yerine oturmasını bekleyebildim de şu satırları yazıyorum:-)

    Bizim çocuklarla ilk matematik etkinliklerimiz ne bulsak saymakla başladı. Oyuncakları toplarken, kaydırak basamaklarına çıkarken:-) Sonra bakkala giderken araba plakalarından rakamları öğrendik. Fen derslerimiz bu çok sıcak elini yakarla başladı. Arada Bilgiç'in ısırıp yediği bardakla panik hallerini alsa da:-) Metehan iki yaşındayken karanlıkta korkmaması için bak oğlüm yıldızlar dediğimde, anne bak bu büyük ayı bu da küçük ayı diye beni şoka sokmuştu. Bir de gösterdiği yerde gerçekten onlar olsaydı:-). Daha önce de demiştim Tübitak'ın yayınları bu konularda harikaydı.

    Dur bir de benim matematik anımı anlatayım. İki yaşlarında bana soruyorlarmış. Handan senin üç muzun var. Birini baban aldı, birini babaannen, birini annen , sana kaç muz kaldı? Bana muz bırakmadınız diye ağlıyormuşum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar mutlu oldum ki senin yazdıklarını okurken. İçimde hep bir umut oluyor geleceğe dair benim bebişlerin büyümelerine dair. Çoook teşekkürler
      Bana hiç muz bırakmadınızzzz... :))) harikasın

      Sil