6 Haziran 2014 Cuma

Link Partı/Link Paylaşımı: Paylaşılası Yemekler

                       

Bu haftanın konusu ' Yemekler ' Evde yaptığımız blogger arkadaşlarımızda paylaşılası yemekler.Birbirimizden öğreneceğimiz çok şey var.Link paylaşımı ile aaaa ben bu yayını kaçırmışım yada bu blogu iyiki keşfettim diyebiliyoruz.
 Paylaşımları merakla bekliyorum ve çok renkli, eğitici ve eğlenceli bir hafta  diliyorum. Bundan sonra link paylaşımımız cumadan diğer cumaya. Yani bir hafta açık bırakıyorum. Tabi önce ekleyenler daha çok tıklama alıyor  Mutlu kalın... İzlenecek yol:
1-Click here to enter  yazısını tıklayın
2-link it to yazısında paylaşacağınız yayının htpp ile başlayan adresinizi
3-Caption of title: Yayınınıza vereceğiniz başlığı yayın
4-Auto crop my image işaretlerseniz blogunuzdan otomatik olarak resmi seçebilirsiniz.
Mutlu kalın...

7 yorum:

  1. heeey işteeee en faydalı postun bu oldu seniiiin hihihiii :) oh oh öğreneyim yeni bişiler :)

    YanıtlaSil
  2. Ispanak Mihalama harika duruyor, elinize sağlık.

    Kadir KILIÇ

    YanıtlaSil
  3. Ispanak Mihalama harika duruyor, elinize sağlık.

    Kadir KILIÇ

    YanıtlaSil