3 Eylül 2014 Çarşamba

Vanilya club eylül 3014



Vanilya club e 2014 kutusu geldi. Sehirde degildim Sevgili aradasim Ebru benim için aldı.  

İçindekiler merak ederseniz sevgili acemiden.blogspot.com o kadar güzel anlatmış ki. (Bu resim onun blogundan) Fiyatlarını analiz etmiş . Ürünlerini analiz etmiş. Oradan bakmanizi öneririm.  Ben henuz Eylül kutuma ulaşama dim .Evde :) Sevgili acemiden.blogspot.com çok şirin bir blog. Mesela gratis büyük boy pedikur setini ilk kez oradan keşfettim . Şişme ayak havuzu var ve fiyatı 8.90 tl. Yani kuaföre gittiğinde yanında götürebiliyorsun. Yazı incelemek için buraya tık tık
                    
Çok güzel bir blog ve cok şeker bir blogger.   İnceleyin çok seveceksiniz . Mutlu kalın. ..

2 yorum:

  1. Vanilla Club Ürünlerini ben de merak etmekteyim. Henüz sipariş vermedim. Bazen çok güzel ürünler gönderildiğini görüyorum Denenmeye değer aslında:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu ay renkli kozmetik yok tu . ama ben yine de sevdim kutu mu

      Sil