15 Aralık 2014 Pazartesi

Bu kızımın tatilde yaptıgı kurtcuk

Biz herhangi bir yere giderken kirtasiye malzemeleri ile gidiyoruz. Gittiğimiz yerde etkinliği mız eksik olmuyor. Hem çocuklar eğleniyor hem de başka çocuklar da etkinliğe katıldığı için çocuğum çok hızlı sosyalleşme.
 Tatil sonunda bir bakmış iz bir sürü arkadaşımız olmuş.  Hatta gittiğimiz otelin birinde mini club kapalı idi anahtari bana verdiler. Çocuklar en son benimle etkinlik yapıp insanlar bana çocuklarını bırakıp gitmeye çalışınca kopmustum ... : ) tatil de de durmak yok yani. Neyse bu kurtcuk da tatil anılarım iz dan  biraz yolda yıpranmış ama anılarım iz da kalsın istedim. Mutlu kalın. ..

8 yorum:

  1. :))) bundan sonra tatile nereye gidecekseniz söyleyin ben de oraya geleyım. Birlikte çalışırız. Ben denize de girmiyorum zaten. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de deniz yüzü görmüyorum. Aynen. : ) çocuklarla diz de su çocuk havuzuna gir ordan kids club yada kendi kids club ini yap. Birlikte çalışırız canım.

      Sil
    2. Hay hay efendim. Aynı benim tarz bi tatil geciriyormuşsunuz:)sevgiler:)

      Sil
  2. şeker nihalcim bende koptum şimdii::))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle canım . Tanımadığım insanlar siz bizim kuzular la oynarken biz denize gidelim öğle biz gelip alırız.. deyince ben sorumluluk alamam ama bir yerlere giderse dedim ... öyle ikna oldular. : )

      Sil
  3. canısı bende keremi bırakayım sana bir kaç gün eylensin kuzular bende dinleneyim :)) valla bende koptum iimiş tatilde bile etkinlik tam gaz iki kuzu yerine düzineyle süper işmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım gel gel. ceylinin annesi de geliyor. tam üçlü oluruz. keremi kısın da bırak bana on u çok seviyorum ben

      Sil