17 Nisan 2015 Cuma

Evde 23 nisan için kolay ve çok ucuz kostüm nasıl yapılır



23 nisan yaklaşıyor ve kostüm sıkıntısı bir çok annenin ve öğretmenin derdi. Hem özel hem uygun fiyatlı hen de yapılması basit kostüm ne çok işe yarıyor.




23 nisan için kolay ve basit bir kostüm yaptım. Kızımın bol bol desteği ile. Hawaii esintiler taşıyan bir kostüm.  Yapması çok kolay ve maliyeti çok ucuz. 2-3.5 tl arası bir maliyet i var. Gerekli olan malzemeler. Rafta ve makas.
Yaptığım etek 3-6 yaş kuzularin için biçilmiş kaftan.yapilisi ise  çok basit. Etek boyu yaklaşık 40 cm kadar oldu. Zaten hafif kıvrım oluyor. Ben ölümü el çantası taşır gibi kırdım.  Elim ile kolum arasında rafya yi satıp bir tarafından kestim yaklaşık 80-90 cm arası oldu. Onu da ikiye katladı.


Resimdeki gibi bağladım.  Tütü yapar gibi . Rahat bağlanabilir için bel icin kullandigim rafya yi rafları sandalye bağladım.  Bel için kullandığım rafya tıklayın 1 metre kadar.
Kızım ilk önce rafları ikiye katladı sonra bağlama ma yardım etti. Onun parmak kaslarının gelişimi için de harika bir etkinlik oldu.




4 yorum:

  1. Canım merhaba çekiliş için yorumun gelmişti ama sadece nokta şeklinde ve soru. Tekrarla istersen yorumunu :))

    YanıtlaSil
  2. Çok şeker bir şey olmuş :) Kızının da senin de ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  3. ellerime saglik eskiler geldi aklima biz cocukken bu malzemeden kendimize ponpon yapardik hani basket maclarinda ponpon kizlar olur ya ;) biz napalim okul programlarinda pon pon kiz oynatan sistem cocuk zihnimizde bize bunlari ozendiriyordu

    YanıtlaSil
  4. BU ipleri çok severim çok yaratıcı şeyler yapılabiliyor :)
    mutlu haftalar

    YanıtlaSil